Haluamme kehittää sairaaloidemme hoitoa ja palvelua entistä paremmaksi. Voit auttaa meitä tässä antamalla palautetta ja kehittämisehdotuksia. Käsittelemme kaikki palautteet luottamuksellisesti. Palaute käsitellään siinä yksikössä, jota se koskee. Yksikkö päättää, miten se kehittää palautteessa esille tulleita asioita. Kaikki palautteet ovat arvokkaita. Mikäli haluat, saat palautteeseen kirjallisen vastauksen. Muista tällöin jättää yhteystietosi.
HUOM!
- Älä laita palautteeseen henkilötunnusta tai luottamuksellisia tietoja
- Et voi perua hoito- tai tutkimusaikaa palautelomakkeella
- Jos hoitoa tai kohtelua koskeva ongelma on mielestäsi vakava, sinulla on lakisääteinen oikeus tehdä asiasta muistutus, joka osoitetaan hoitoyksikön johtajalle. Muistutuksen tekemisessä auttaa tarvittaessa potilasasiamies.
- Jos sinulla on kysymyksiä omaan hoitoosi liittyen, ota yhteyttä puhelimitse suoraan sinua hoitavaan yksikköön.
lisätietoa
https://www.tays.fi/fi-FI/Ohjeet/Palaute
https://www.tays.fi/fi-FI/Palvelut/Potilasasiamies